Η καλύτερη ώρα να τρώτε τα γεύματά σας αν θέλετε να χάσετε βάρος

0
312
Ακολουθήστε μας στα social media

Η καλύτερη ώρα να τρώτε τα γεύματά σας αν θέλετε να χάσετε βάρος

Οι συμβουλές για την απώλεια βάρους επικεντρώνονται κυρίως στην επιλογή των σωστών τροφών και στην αποφυγή των κακών.

Όμως εξίσου σημαντικό στην προσπάθεια που κάνετε να χάσετε κιλά είναι, πότε τρώτε τα γεύματα της ημέρας καθώς έχει τεράστιο αντίκτυπο στο πόσο συχνά θα πεινάτε.

Όπως εξηγεί η personal trainer Maddy Bidulph «αν θέλετε να δείτε τα κιλά σας να πέφτουν, τότε πρέπει να έχετε έλλειμμα θερμίδων, βασικά να καίτε περισσότερες θερμίδες από αυτές που τρώτε». Προσθέτει επίσης ότι «η απώλεια βάρους εξαρτάται επίσης από το πόσο φαγητό τρώτε – γι’ αυτό σκεφτείτε το μέγεθος της μερίδας- ενώ και ο χρόνος που τρώτε τα γεύματά σας μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο στην προσπάθειά σας».

Ποια είναι λοιπόν η καλύτερη ώρα για να φάτε πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό εάν θέλετε να χάσετε βάρος;

Το Πανεπιστήμιο της Murcia στην Ισπανία έχει την απάντηση. Σύμφωνα λοιπόν με σχετική έρευνα, η καλύτερη ώρα για πρωινό είναι ακριβώς μετά τις 7 π.μ. – 7.11 π.μ. Είναι επίσης καλύτερο να τρώτε το μεσημεριανό γεύμα μεταξύ 12.30 μ.μ. και 13.00, για την ακρίβεια στις 12:38 μ.μ.(!).

Όσον αφορά το βραδινό, όσο πιο αργά τρώτε τόσο χειρότερο είναι καθώς επηρεάζει αρνητικά την απώλεια βάρους. Επομένως μεταξύ 6 μ.μ. – 6:30 μ.μ. ή 6:14 μ.μ. το αργότερο θα πρέπει να έχετε φάει για βράδυ.

«Το σώμα ανταποκρίνεται καλά στη ρουτίνα, επομένως το να τρώτε μεσημεριανό στις 13:00 και το δείπνο στις 18:00, εφόσον μπορείτε φυσικά, είναι το ιδανικό. Η καθυστέρηση των γευμάτων πολύ αργά το απόγευμα και το βράδυ μπορεί να οδηγήσει σε υπερκατανάλωση τροφής ή σε κακές επιλογές τροφίμων», εξηγεί η διατροφολόγος Claire Shortt.

Πότε είναι η καλύτερη ώρα για σνακ;

Και τα σνακ θέλουν την ώρα τους. Από την ίδια έρευνα του Πανεπιστημίου της Murcia προκύπτει ότι οι καλύτερες ώρες για σνακ είναι οι 11.01 π.μ., 3.14 μ.μ. και 9:31 μ.μ.

Όσο για τις επιλογές; Επιλέξτε σνακ που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνες. Προγραμματίστε τι θα τρώτε εκ των προτέρων, ώστε να μην τσιμπολογάτε ό,τι βρείτε ή υποκύπτετε σε ανθυγιεινές επιλογές.