Οι influencers φαίνεται να έχουν τεράστια επιρροή – τουλάχιστον στους νεότερους αγοραστές.
Σχεδόν το ήμισυ (44%) των αγοραστών της Γενιάς Z προχώρησε προηγουμένως σε μια αγορά βασισμένη στους influencers, σε σύγκριση με το 26% του υπόλοιπου πληθυσμού σύμφωνα με νέα έρευνα της Kantar Media.
Η τελευταία μελέτη έδειξε ότι το 70% της Γενιάς Z ακολουθεί τουλάχιστον ένα influencer σε κοινωνικές πλατφόρμες και εφαρμογές όπως το Instagram και το YouTube.
Οι νέοι, είναι επίσης λίγο πιο ανοιχτοί από την άποψη της φυλής ή της εθνικότητας, με το 87% να ακολουθεί τους influencers διαφορετικής φυλής ή εθνικότητας.
Οι εταιρείες είναι ευνοημένες καθώς οι ιδιοκτήτες κινητών της Γενιάς Z χρησιμοποιούν τουλάχιστον τέσσερις εφαρμογές κοινωνικών μέσων (39%) σε σύγκριση με το 15% του γενικού πληθυσμού. Αυτό σημαίνει ότι οι διαφημιζόμενοι μπορούν να στοχεύουν σε κοινωνικούς χρήστες σε πολλές πλατφόρμες.
Μεταξύ των πιο δημοφιλών πλατφορμών κοινωνικών μέσων είναι το Facebook (62%), το Instagram (55%), το YouTube (54%) και το Snapchat (52%).
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Γενιά Z έχει ξεχωρίσει ως μια ιδιαίτερα αφοσιωμένη ομάδα στα κοινωνικά μέσα και τις κοινωνικές εφαρμογές. Η έρευνα της App Annie πέρυσι έδειξε ότι οι εφαρμογές των κοινωνικών μέσων ήταν ιδιαίτερα σημαντικές για αυτήν την ηλικιακή ομάδα, επειδή χρησιμοποιούν αυτές τις εφαρμογές ενώ ενηλικιώνονται και μεγαλώνουν.
*Γενιά Ζ (γεννημένοι στα μέσα της δεκαετίας του 1990 έως τα μέσα της δεκαετίας του 2000)